barabullaan

2014-07-28
22:18:18

Min helg & bilder!
Tjabbahejsanhoppsan! 
Min helg va typ perfect, fredan va ja me Hannah å de va grymt kul å nice osv, på lördag tänkte ja bara ta de lugnt i min ensamhet men så blev de inte, slutade me att ja for på stan me Tove & Linnea å fikade, gick på stan å sånt sen följde ja med ner till kauppinen å va där hela dan å kvällen, badade å myste typ, sen kom Fanny å tillbringade natten me mig, så min helg va nice! :) 
Första dan på jobbet idag, är feting taggad på å jobba :D 
Iaf efter jobbet for ja ti Sandra & hälsade på bäbisen å millie, skulle egentligen sova tidigt men har hunnit va på massa affärer me mamma å varit hos minna å sånt, så är helt död. Ska ta å tvätta fejjan å sen sova, yes väldigt långt å tråkigt men de ä kul, haha ;) 
Aja gonatt på er! 














Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: