barabullaan

2014-09-16
17:41:16

Livet leker!
Hej!
Alltså de kommer nog komma mest bilder på bloggen nu när jag väl uppdaterar för har inte så mycke å skriva & mitt liv är inte så intressant just nu, så tänkte iaf försöka slänga upp nå bilder. 
 
Vad gör jag nu för tiden då? 
Jo går ju skola vilket faktiskt är kul, kunde man inte tro att jag säger va ;) Nä men de går bra!
Har börjat ta tag i träningen så kör nu ska ja sträva efter mina mål å hoppas verkligen mina knän å axel håller de.
Gör inte så mycke på dagarna, de är som gonatt efter idol, hehe 
 
Va till sjukgymnasten idag å de gick faktiskt bra, håller knäna nu så släpper hon mig om 6 veckor :D Fick övningar till min axel oxå så de blir nog bra dehär! 
 
Har orientering hela dan imån, får se hur de går, är så himla dålig på de men bara vi kommer runt så :) Jessica ä ju lite bättre på de än mig å de är väll tur de ;)
 
Nä ska ta å plugga lite engelska glosor nu, ha de bra,puss
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: