barabullaan

2014-10-02
18:52:30

GE MIG HELG,TACK Å HEJ
Träning,skola,friendos asså seriöst hur ska man hinna med allt utan att behöva stressa järnet typ? 
Just nu känns det som att det är så himl mycket skolan att jag håller på att få damp, känns som att det finns inte en chans att jag kommer klara prov,läxor osv.. 
Inte nog med skolan ska jag hinna träna å tränar ju alltid efter skolan så är ju hemma altid typ vid 6, å då ska man hinna plugga och hänga med friendosarna, asså jag känner bara att GE MIG HELG!!!! Så himla skönt att det är fredag imån, men måste som ändå försöka plugga lite, nä hoff jag säger upp mig! 
 
Nog om mitt gnällande imån kommer Elin & Linn å ska bli himla kul å träffa dom alltså! :D Elin sover hos mig så får se hur less vi kommer va på varann efter helgen, haha nä men de kommer nog bli en bra helg dehär fast jag inte e så taggade men de blir vad man göre till såäre! :) 
 
Ska fa å handla me mami nu till helgen, hon åker ju iväg så måste ju ha lite gottigotta ;) 
Aja men jag har faktiskt inte tid me dehär, höres!
 
 
Elin e typ snygg :O
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: