barabullaan

2012-08-30
02:18:20

Det finns känslor som aldrig tar slut, det finns minnen som aldrig suddas ut.
Sorryyy, för att jag inte bloggat idag, men efter skolan drog jag på stan med Sanna å sen åkte jag hem å somnade sov till typ 11 trorja.. Så lite svårt å somna nu jao ;)
Har som inte gjort nå annat idag hehe, blev inte å åka till min faster.
Börjar närma sig helgen & åker nog MESTTROLIGT till byn, men vet inte hur de blir än. Imån blire stallet å ha lilla labis, fan har inte haft hästisen på typ svin länge så kommer kännas lite skumt, hoppas han sköter sig,ne men de brukar han  ju göra :)
Blir nog ingen uppdatering imån,men får se om jag orkar. Ne nu ska jag gå å försöka sova, gonaaatt!
 
hehe, en gammal på mig å särhunden! eller gammal å gammal innan jag färgade håret ;))

Kommentar:
#1: Anonym

är sanna i stan? eller vilken sanna snackar du om? :)

Svar: nej hon är inte i stan & sanna olsson :)
Julia Töyrä

2012-08-30 @ 15:58:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: