barabullaan

2012-08-22
02:42:07

För att dina drömmar ska gå i uppfyllelse,måste du vakna först..
Häääjsaaan, de blev inte å träffa Sanna, eftersom hon inte hann, men kanske åker till henne ihelg istället om jag inte åker till byn..
Iaf så fixade jag mig ju då & sen så fick min galna mami en ide att vi skulle dra på stan igen :o typ jobbigt, men hade ändå inget annat för mig så följde med ;)
Köpte present till Hannah eftersom hon fyllt år förlänge sen men bättre sent än aldrig ;), sen köpte jag en väska & ett halsband också & hårfärg yeeee, lägger in bild på de nångång om jag får in de på datan osv..
Imån ska mami toppa mitt hår vilket behövs & sen ska jag väl bara njuta av dom sista dagarna av sommarlovet, fan bara fem dagar kvar ju :o
Ne nu ska jag dra & sociala mig med min söta lilla vän.
Gonaatt, dröm sött yee ;)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: