barabullaan

2012-08-31
19:35:20

Hej & Hejdå
Tjaa, orkade inte blogga nått igår..
Iaf så drog jag på stallet med Moa & sen därifrån gick vi upp till stan å kollade jägarmilen, lite smått kallt men ja,efter de så gick vi till min faster å hon skulle ner till glaciären så vi gick med henne. När jag kom hem gick jag i duschen å la mig direkt sen så jävla trött, fast kunde självklart inte somna på typ en timme..
Shit the same, idag fredag, fett jävla skönt, fan va den här veckan har gått fort, liksom bara rullat iväg ju. Iaf slutade typ halv tolv eller nå sånt jag vet inte,så väntade i skolan med Fanny tills Hannah slutade, fan va dampigt! Åkte hem, somnade såklaaart & nu är jag på väg till gottenasse med Moa, så honner ite bloggar nåmer just nu,PUSS
 
hej sääär

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: