barabullaan

2012-08-17
00:40:12

I'm baaaaaaaaack! :D
Tjaaa, vetni började sakna min blogg.. Så ska börja blogga här igen, kanske inte kommer bli super bra uppdatering men jag jobbar på de ;)
Ska se om nån kan fixa en ny header till mig, känns som att de liksom behövs.
 
Kan ju berätta lite om somarn..
Har ju varit mesta dels i kuttis den här somarn, vilket har varit typ ganska awesome & typ skönt..Orkar inte börja berätta vad jag gjort där eftersom de inte är så jävla intressant.. Aja sen har jag ju varit i Juoksengi också, fan minns inte om jag varit nått hos Sanna eller om jag bara varit hos Nathalie, tror jag varit där två gånger.. De måste jag ju fan, har ju gjort alla videoinlägg med henne där, hahhahaha fan va sääär.. :D Aja, tror fan jag bara suttit där i buuun, fast har ju åkt till stan några gånger också. Ja ni tycker iaf somarn varit fett grym men jääävligt kort..
Fick massa friends i byn också. ;)))
 
Iaf så är jag i staden nu,kom igår.. Men kanske åker tillbaka till byn på måndag igen å är där veckan men får se hur jag gör..
FAN VA KUL Å LÄÄÄÄSA DEHÄÄÄR ALLTSÅÅÅ!!! :D :D
 
Idag har jag hunnit vara på stan & köpte en mascara & en såndära stickad tröja å lite annat grejs men orkar inte börja lägga upp nå bilder..
 
Ne nu ska jag dra å tvätta bort sminket, vi hörs PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: