barabullaan

2012-08-26
20:56:00

Lägg din hand emot min kind & visa mig vägen..
Tjaa, idag har jag typ bara chillat & njutit av den sista dagen.. Fan de känns inte som att skolan börjar imån, har inge skollust iaf..Men ska bli fett awesome å träffa alla. Vettefan hur jag ska orka upp men de är ju bara å stiga upp å fixa sig.
Iaf så kom jag hem från Hannah för ett tag sen, hon har färgat mitt hår plus målat naglarna. Va typ helt underbart å träffa henne & få snacka ut lite.. Sen mitt hår blev typ jätteeeee mörkt, men blev faktiskt ganska nöjd ;)
Ne nu har jag inte tid & sitta hära.. Ska dra å göra te å sätta på en film & mysa i min ensamhet. Bloggar imån & kommer mesttroligt upp bild på håret imån också. PUSS
 
HAHAHAHAHAHA, jag kan!!!!! :D (gulligt att jag måste sitta på en pall)
 
 

Kommentarer:
#1: Anonym

haha du vet väl att det ska stå vägen, inte väggen? ;)

2012-08-26 @ 22:14:41
#2: Anonym

haha du vet väl att det ska stå vägen, inte väggen? ;)

Svar: HAHAHAHAHAHHAHA, ja de vet jag & såg de först nu :DD
Julia Töyrä

2012-08-26 @ 22:14:41
#3: Nathalie

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :'D<3

2012-08-27 @ 08:16:55
#4: Anonym

hahahahaha du köra bil?!? hur såg den ut sen? :S

Svar: ja problem med de? så som den såg ut från början ,ylvaa ;)
Julia Töyrä

2012-11-28 @ 15:32:30
#5: uppstoppade ödlan

hahahahahahahahahahhahahhahahahahahahhahahahahahahahjahahahahahahahahhahahhahahahöhöhöhöhöhöhöhhihihihihihihhohohohohohohhehehehehehehhehehehehehehåhåhåhåhåhåhåhåh de tro jag inte på ;)

2012-11-28 @ 16:26:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: