barabullaan

2012-08-19
22:00:42

That should be me holding your hand..
Jaa, vaknade typ halv fyra tror jag.. gick ju å la mig halv sju eftersom jag satt i min ensamhet å kollade film.
Iaf så sov jag ju hos Moa så vi käkade när jag hade vaknat & sen drog jag hem, städade mitt rum vilket behövdes, ren bäddat å allt dedär, så ska själv gå i duschen nu så..
Skulle va med Hannah idag men de blev inte så eftersom hon skulle färga håret eller hur fan de nu va, men får se om jag skulle va med henne imån.. Annars är jag med Natali eller nån.
Funderar starkt på att dra till byn på onsdag också, men får se om mami tillåter de.
Ne nu ska jag gå i duschen sen ska jag nog kolla film så bloggar nog imån. PUSS
 
gammal bild, yeeeey

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: