barabullaan

2012-08-25
21:41:56

You are the ending of my story..
Hej, då i torsdags när jag åkte till pappa så stannade jag där över natten, eftersom att jag städade ju där som jag lovade å sen drog jag till Jessica å chillade där ett bra tag så ides inte börja ringa å be mamma hämta mig så..
Sen på fredag så åkte jag till mamma & va med Moa å tillbringade natten där också.
Yes å idag då, jo har typ inte gjort ett skit, typ sökt fram kläder till skolan hehe & städat mitt rum. Fan de är bara typ en dag kvar å sen börjar helvetet igen.. Kändes ju som att vi fick lov typ igår eller nått.
Iaf så har somarn varit ganska awesome, lätt bästa somarn hittils :')
Juste, min mobil har fått nå jävla säääriska problem så de blir inga bilder på ett tag, om jag inte får blogga från mamis phone.
Okejj, nu ska jag dra & kolla film med syster eller nått.
Btw, så ska jag försöka uppdatera bättre när skolan börjar, nu blire bara å njuta av den sista dagen, PUSS
 
hittade den på datorn..
you're my heaven.

Kommentar:
#1: Anonym

vilken moa? :)

Svar: Mustikka :)
Julia Töyrä

2012-08-25 @ 22:25:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: