barabullaan

2012-12-04
22:05:07

Ett smile några ord och jag dog för dej..
Tja! Efter skolan satte jag mig å pluggade ett tag å käkade sen.. Mamma kom förbi hos moffa så snackade lite med henne å så.. Sen skrev lilla gulle Ylva å ville träffas,hon behövde snacka med mig å jag med henne så blev bort en timme eller nå sånt.. Kändes grymt att få snacka med en som förstår å känner likadant, jag älskar dej!! <3
 
Okej, har so prov imån å tror jag kommer fixa de,kan en del så det kommer nog gå bra ;)  Godkänt blire väl förhoppningsvis.. Hojja längtar så grymt mycke till helgen så de är inte klokt, blire å va med trasdockorna grymt taggad :P va vi hittar på de vet man aldrig, vi är öveeeeraaalllt vettni ;) 
 
Nä alltså nu ska jag fa i duschen,puss & gonatt! 
 
alltså brudaaaaar, jag typ saknar er jäättemycke!!!

Kommentarer:
#1: Anonym

älskar dej också Julia <3

Svar: <3 <3
Julia Töyrä

2012-12-05 @ 10:06:04
#2: hemlig

hur fan kan du blogga jag hatar din blogg du är så ful och äcklig!

Svar: du tycker va du vill.. varför läser du bloggen då?! ingen har bett dig att läsa den så, försvinn från bloggen om du har så mycke emot mig!
Julia Töyrä

2012-12-13 @ 00:22:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: