barabullaan

2012-12-18
01:11:52

Jag trodde aldrig det om dig, aldrig.. men nu vet jag hur du funkar !
Förlåt för dålig uppdatering men for till skolan å
sen på stan med Sanna,Malin & Emma, sen senare kom William å Jessica också, nice dag! 
 
Orkar inte gå till skolan imån...Allt är skit,bokstavligt, vet inte vad jag ska göra nåmer, hur jag ska hjälpa andra hur fjång jag ska göra med mig själv..min kraft är slut, har ingeting att kämpa emot med..fuck off alltså! 
Så imån ska jag bara sova,sova,sova..
 
Har jullov nu, alla proven gjorda å omproven. E i matte,svenska,engelska stolt brud alltså :) 
 
Nä nu ska jag kolla igenom bilderna å försöka rensa tankarna, antar att de intee blir så mycke sömn inatt.aja,peace out ! 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: