barabullaan

2012-12-04
15:37:00

NOLIFE!!!!
Skulle du kunna gå hela ditt liv utan att röka?: nej!!!!
Är du singel/upptagen/förkrossad/förvirrad?: singeel 
Har någon sagt till dig ''det är inte du, det är jag''?: öh nä?
Är du intresserad av någon nu?: tyvärr ja..
 
Ser du fram emot till nästa helg?: JAAAAA!!!
Vill du vara singel?: nja, jag vet inte..
Hur länge var du vaken igår kväll?: halv nio,hehe
Kommer du ihåg senaste gången när du kom fram till att du verkligen gillade någon?: mm..
Senaste tre drickorna du drack?: julmust,julmust å julmust
Har du någonsin låtsas att du gillat någon?: ah
Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig'' och inte menat det?: mm..
Är det svårt för dig att komma över någon?: jaa
Tänk dig för 5 månader sedan, var du singel då?: nä..
 
Hållt hand med någon denna vecka?: jo
Saknar du någon?: alldeles för mycke..
Var din senaste kyss i en säng?: yes
Är du bra på att dölja dina känslor för någon?: nej verkligen inte..
Har du någonsin gråtit av ilska?: jo
Vem såg du senast?: emma
Vad var det senaste du sa högt?: " nä jag ska ha dom " hahaah..
Vad kallar folk dig?: julia & bullan
 
Har du någonsin velat berätta något för nån men inte gjort det?: men jaa!!
Vad gör du när du behöver prata med någon?: pratar med den jag behöver prata med.
Har du någonsin åkt till akuten med ambulans?: det har jag. 
Vad köpte du den tröjan du har på dig nu?: gina
Vad gillar du mest: varm choklad eller pucko/oboy?: oboy
Kärlek är något bra va?: ja såklart
 
Saknar du det så det var för 6 månader sen?: saknar de mer än nått annat!
Litar du lätt på folk?:  alldeles för lätt.. å hatar att jag gör de.
Vilken är din favorit affär?: gina typ
Har du någonsin provat att äta med kinapinnar?: ja 
Har du någonsin slagit till någon i ansiktet?: det har jag
Har du en lilla syster?: att jag har.
Har du kramat någon den senaste veckan?: ah
Har du någonsin ångrat att du kysst någon?: tyvärr ja..
Är det någon person som alltid kan få dig le?: ja de e klart
Har du kysst någon dom senaste fem dagarna?: nej 
Vad är bäst: sova ensam eller med någon?: med någon
Kommer nästa fredag, bli en bra fredag?: kommer bli den bästa!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: