barabullaan

2012-12-23
23:07:55

Pappa, jag saknar verkligen dej !
Pappa, vart har du tagit vägen? Vad har hänt? 
Finns jag ens för dej längre, har jag ens någon mening? 
Du lovar mig att börja höra av dej, du lovar så mycke att jag inte vet nånting längre, allt bara craschar.
Vill du verkligen inte att vi ska ha nån kontakt? Jag är trots allt din dotter & du vet verkligen inte hur mycke det tar på mig över att de är såhär, jag tänker på dej varje dag över hur kul vi verkligen haft tillsammans.. 
Förstår inte hur jag kunde komma som ingeting för dej.. Jag saknar dej varje dag, varje minut & varje sekund. 
 
Har bott hos mamma snart ett år & vem äre som hört av sej, jo jag, sen när jag inte gör de gnäller du på mig att jag ska komma förbi å höra av mig, vetdu vad? de är faktiskt du som e vuxen & har ett ansvar. Det är inte bara jag som ska kämpa för kontakten, för jag orkar inte ta mer skit eller ens försöka kämpa för nått som du inte verkar bry dig om.. 
Känns verkligen som att jag inte har nån pappa & de har de gjort sen jag flyttat till mamma. Pappa är som en främling för mig. Efter att jag träffat dig vilket jag sällan gör, så faller tårarna & minnen kommer fram.. Jag fattar inte hur allt kunnat bli såhär på så kort tid? 
 
Älskar du ens mig längre? Betyder jag verkligen något?
Det känns som att jag förlorat dig, vet inte vart jag är på väg längre. Allt du sagt till mig kan inte jag ta seriöst längre, hur ska jag veta att du menar de? 
Det är inte bara mig du sårar, utan resten av mina syskon också..  
 
Jag vill ha dej pappa som förr, då vi alltid gjorde saker då vi/jag verkligen kände att jag hade en pappa som älskade mig. Allt jag önskar till jul är att de ska bli som förr, jag skiter i allt annat, men att du pappa ska fast komma å fira jul med oss, vet du hur mycke de hade betytt för oss alla?
 Men på några år/ månad, har jag inte ens nån pappa, allt bara försvann & du förändrades till nån jag inte ens känner längre. 
 
De hjälper inte att bara köpa saker & hör av sig varje halvår, för att visa att jag verkligen finns för dej ännu.. Jag somnar så sjukt ofta med gråten i halsen & jag ber för dig varje kväll, jag vill verkligen ha tillbaka dig!
Oavsett vad, så älskar jag dej obeskrivligt mycke & önskar dej en god jul & gott nytt år ! <3
 
önskar att jag va liten igen å kunde sitta i ditt knä å se ditt leende igen.. jag saknar dig pappa!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: