barabullaan

2012-12-19
23:58:14

Ser det ut som om jag lackar, nej.. Mer som att jag tackar dej !!
Tjaaaaaaa allihooopaaa! :D 
Idag va en feting grym dag, faktiskt den bääästa på absolut länge. Först skolan som va grymt chill gjorde typ ingeting, for sen till Ylva chillade lite, sen kom vi på att vi skulle åka på stan å härja så vi kutade järne till bussen, härjade på stan ett tag for ti coop troja träffade Sanna, Marcus & Isak knallade runt med dom på coop som nå yra höns typ, tillbaks ti Ylva, dampade som aldrig förr & hade lite tjejsnack ;) Heeelt galen dag, men helt underbar men världens bästa, jag eelskar dig! <3 
 
Nog om de.. Imån börjar man 11, skit nice, så ´far till Ylva vid 10 chillade med henne ett tag sen fa vi ti skolan å kollar film sen ska jag väl säkert va med Ylva skulle jag tro nåå ser ju imån.. Nu ska jag facebooka litegrann å sen försöka sova.. Peace out !
 
du är mitt allt, min skatt!  du lyser upp min dag!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: