barabullaan

2012-12-21
02:01:56

Yeeeeeeeyy, happyyy girl häääär jao ! tare lungt, jag mår bra :o
Heeeej alla söta små gryn :D 
Nä men idag va en grym dag tycker jag, efter stan for jag hem chillade hemma ett tag, sen va jag på väg ut från köket å där i hallen står Malin & Sanna, skit va rädd jag blev höll på att pissa ner mig typ :o Dom kom med julklapp, gulliga dom e, hojja, nå chillade med dom ett tag, sen for vi ti Sanna dampade lite, sen for jag å Emma hem, grym kväll !!!! 
 
Imån, ti Ylva vid 11 sen far vi ti skolan tillsammans, tar betygen å sticker i Ylva! Sen ska vi ju ta täckisar å cykel ti skolan, haha cedes coola vi e, ska bli grymt kul. Blir å tillbringa dagen/kvällen med henne också, yeey!! 
 
Nå men nu ska jag sova, eller försöka, så gonaaaatt ! 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: