barabullaan

2012-11-03
14:21:03

Godmorgon alla fina !
Ja som sagt godmorgon, vaknade typ nyss & ska sätta mig å kolla andra avenyn hehe nolife! Har ingen lust å göra nått speciellt idag, men får väl se hur de blir. 
Asså jag håller på helt seriöst på att bli galen saknar byn så de är inte klokt & alla människorna där, hojjaa & de blir inte å åka dit på en månad iaf, kommer ju avlida av saknad! Men så fort jag får chansen å åka dit då draaaaaaaaar jag & kommer aldrig mer tillbaka, haha nästan iaf! 
Nä nu ska jag käka mumsig frukost & kolla film, pussss
 
hahaha, hittade några söta bilder från byn i somras. lätt bästa somarn & saknar de grymt mycke! åh va jag vill ti byn!!!!!!!!
 
 

Kommentarer:
#1: Anonymen

Gud vad gameldags ni har det hemma oss er asså !!!!!

2012-11-03 @ 23:11:18
#2: Moaa

fan vad ful jag var!

Svar: NEEEEEEEEEEJ! DU VA JU SÖT!
Julia Töyrä

2012-11-04 @ 20:58:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: