barabullaan

2012-11-06
08:50:10

I wish that RIP meant : return if possible !
Okejj, igår på sista lektionen ringde mamma å berättade att moffas fru gått bort och hon stod ju oss väldigt nära så jag gick hem & va hemma till kvällen sen for jag ut och mötte Ylva & Anna vilket verkligen behövdes, kändes skönt å få prata & ha en axel å gråta mot. Ni betyder världen tjejer, älskar er! <3
Så igår va ingen lätt dag för varken mig,familjen & moffa, kommer kännas så grymt tomt. Det känns inte som att de är verkligt, jag fattar fortfarande inte att de har hänt. Iaf så blev det inge skola för mig idag, kände att jag inte orkade bäst å ta tid & tänka igenom allting, de kom ju liksom som en chock.
Idag ska jag mest ta de lugnt, blir väl stan med Ylva å vet inte om Anna & Emma skulle med, men säkert.. Sen ska jag väl umgås med henne å sen på kvällen börja plugga lite matte om jag har ork till de.
Nå jag bloggar när jag har ork å lust, ni får ha de så bra,puss
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: