barabullaan

2012-11-29
19:16:07

Min andra halva ! <3
Eftersom att jag alltid bara bloggar om min vardag så kan jag passa på å berätta om min absolut bästavän! 
 
Okej, vart ska jag börja.. Jag & Ylva började umgås när jag lärde känna Jessica, for till kuttis med dom å de va väl därifrån, fast sen tog de ett tag innan vi började umgås såhära ofta. Vet inte riktigt vad som fick oss att umgås med ja så blev de å de är ju inget man ångrar direkt. 
Efter att vi hade umgåtts ett x antal gånger så fattade jag att Ylva va någon jag verkligen kunde prata med & att jag kunde lita på henne.. Berättar ALLTING till Ylva, allt & hon finns å stöttar mig hela tiden så grymt glad att jag har henne, vet inte vad jag hade gjort annars. Och hon vet att jag gör allt för henne, allt för att hon ska må bra & finns för dej dag som natt!!! 
Alla våra minnen,skrattat tills vi inte kunnat andas,gråtit,varit grymt förbannade allting tillsammans! Jag lovar att jag står med dig även om isen är tunn eller tjock så lovar jag att stå kvar på samma plats,vad som än händer så kommer jag alltid att vara med dig. Du är som en syster för mig, jag känner dig som min egna syster. Klarar ju knappt en dag utan dig, blir ju tokig, vill vara med dig hela tiden!!!
Vi har alltid så grymt kul tillsammans, har inte gått en gång att jag känt att jag tex är less på dej eller nått sånt, aldrig att jag skulle kunna göra dej besviken eller lessen, de skulle tagit död på mej. När du är lessen är jag lessen,är du glad är jag glad, jag följer dina fotspår. 
Att se dej gråta tar död på mej, vill göra allt för dig! Vi löser allting tillsammans va de än är, så går vi hand i hand, tillsammans är vi starkare än va folk tror, ingen kan trampa ner oss hur mycke energi dom än lägger ner på de så kommer dom aldrig lyckas. JAG ÄLSKAR DIG MIN ALLRA KÄRASTE SYSTER! <3 
 

Kommentarer:
#1: Anonym

jag älskar dej också din gnagare ;)<3

Svar: <3 <3 <3!
Julia Töyrä

2012-11-29 @ 19:18:02
#2: Anonym

Räknar dagar tills ni e osams igen

Svar: kul att jag vet vem du är också. men kommer aldrig vika från ylvas sida that's it.
Julia Töyrä

2012-11-29 @ 22:39:08
#3: Anonym

hahaha vaddå igen vi ha aldrig varit osams :P

2012-11-30 @ 18:01:42
#4: Anonym

vadfan är de för avundsjuk typ som kommenterat här innan?? :D

annars då? säg 5 andra vänner än ylva som du alltid kommer finnas för, säg inte emma, de är ändå familjen så de fattar man ju :D

Svar: haha jadu, någon som stör sej på att vi umgås :DAnna,Amanda,Angelica,Fanny,Hannah,Sanna å finns ju många fler.. Dom vet nog själva vilka jag finns för :)
Julia Töyrä

2012-12-01 @ 23:14:22
#5: Anonym

Ylva,Ylva och bara Ylva! Kan du inte skriva nått vettigt nångång!!

2012-12-05 @ 15:01:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: