barabullaan

2012-11-07
13:45:51

You can be a champion !
Tjaa, har sovit hos moffa så de har inte blivit nå vidare bra uppdatering plus att jag inte haft så stor lust. Sover hos han inatt också. Gick till skolan idag, men orkade inte gå på första lektionen sen hade vi ingen so så jag gick ti moffa å orkade inte gå tillbaka till skolan. Så är hemma nu å ska fixa lite grejer sen ska jag till moffa igen å säkert träffa Ylva idag.
Igår va en toppen dag, for upp på stan med Emma,Anna & Ylva åh helt grymt vare, så skönt å kunna prata,skratta å gråta med nån som verkligen förstår å finns där för en, ni är allt brudar! <3 
Men nu ska jag fa, ni får ha de bäst för de ska jag/vi ha! pusss
 
aaaah, mini bild + att Anna saknas!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: