barabullaan

2012-10-21
19:14:54

En syster jag aldrig fick men ändå har <3
Tänkte ta å skriva om en av mina barndomsvänner, som verkligen betyder allt för mig..
 
MOA MUSTIKKA <3
 
Jag å Moa lärde känna varandra för typ jäääääätteeläänge sen, de började med att dom flyttade in på samma gård som oss & vi började ju va med varandra då. 
Jag & Moa har bråkat en hel del, om allt möjligt om helt onödiga saker också som vi egentligen inte ens hade behövt börja diskutera om, men de är ju sånt systrar gör, right?!
Moa är en av dom jag vänder mig till först, så fort jag behöver snacka eller bara behöver henne å hon finns alltid där & förstår mig.. De är några år mellan mig å Moa, men de skiter jag i, för de tänker jag inte på plus att vi varit vänner så grymt länge.Utan Moa vet jag inte va jag hade gjort, går inte å beskriva hur jävla underbar hon är. Litar på henne 110 %, finns nog ingen som vet så mycke om mig som Moa. Önskar att jag kunde beskriva hur mycke hon betyder för mig, men de är obeskrivligt. 
Vi har så grymt sjuka & idiotiska minnen tillsammans så hoff, fler blir de också! 
Jag & Moa är lika tajta som äkta syskon, hon är precis som min lillasyster. Vi har alltid så grymt kul, mår alltid så jävla bra när jag är med dig.
Moa, du vet att jag alltid alltid finns för dig, vilken tid på dygnet, å jag lovar att jag ska hjälpa dig så mycke som du ställt upp för mig. 
Du vet att jag står kvar med dig på samma plats även om isen är tjock eller tunn.
Hade kunnat skriva en hel bok om dig, men de skulle ingen orka läsa.
 
Men du ska veta att du är mitt allt & jag älskar dig mer än nått annat!
 
 

Kommentar:
#1: Your sister!

aww,håller med dig om det där när vi små bråkar en hel del & de,men du ska veta att du är det bästa som hänt mig,du är min andra halv! Älskar och litar på dig upp till 110 procent som du litar på mig,för jag vet att det stannar mellan oss & ingen anna får veta nått. & om du nu hade skrivit en bok om mig hade jag läst den om & om igen! Älskar dig också sis! <3

Btw: gahhaha,vad ful jag var på bild nr 3. kom glädjetårar när jag såg bilderna,börja tänka på så många galna minnen vi har tsm. <3

Svar: miljoner hjärtat till dig! <3
hahaha, den va ju ur gullig & gammal! ;)
å mångamånga fler blir de! <3
Julia Töyrä

2012-10-21 @ 19:33:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: