barabullaan

2012-09-06
23:56:39

Alla minnen med dig är oförglömliga !
Helloooo, drog ju till stallet idag gick bra.. åkte hem käkade,duschade osv sen har jag bara legat i sängen å lyssnat musik osv, har inte orkat göra nånting, såååå jävla less på livet bara & folk som gör allt för att sabba de för en.. men äh vafan bara & gilla läget ju!
Blev inte å åka till byn ihelg, får väl hoppas på att jag får åka nästa helg.
Fredag imån å vet inte vad jag ska göra eller vet inte vad jag ska göra på hela helgen. På måndag börjar vi gå efter schemat å skit, fan hoppas vi inte har långa dagar.. Vi har gått till typ högst ett nu i två veckor å tyckte fan de va lång tid så jaa.
Ne har ingeting å skriva om nåmer, bloggar imån, PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: