barabullaan

2012-09-13
17:57:17

Feeeeelåååt !
Tjaa, förlåt för att jag inte bloggade igår men orkade verkligen inte efter att jag kom hem..
Iaf igår efter skolan så kom Emelie dit å vi drog upp till högga och väntade på Jessica typ en timme å lärarna kom å typ gnällde på oss att vi inte fick va där haha fett kul :D ja sen när Jessica slutat drog vi tre upp på stan å Anna kom dit sen & vi käkade sen kom Malin också, så typ gick vi runt där å dampade som aldrig förr ;)
På bussen såg vi Isak och Sanna så dom hängde med till coop efter de drog vi till Dennis chillade där ett tag, sen hade alla åkt hem förutom jag å Jessica så vi drog ut med Dennis,Adam & Hjalmar å vi skulle till Ylva men skulle hem när vi typ kom fram. Yess, kul å vetaa vaaa??? :D Ne men de va en helt grym dag,lätt bästa dagen på länge!
 
Idag har jag inte gjort nånting.. Just snackat med världens underbaraste Jessica,skönt å prata ut om saker.
Ne nu blire å göra klart rapporten å sen packa drar mesttroligt till byn imån, ska bli grymt kul. Ne nu måste jag få nånting gjort, bloggar senare PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: