barabullaan

2012-09-03
20:09:56

Lita aldrig på fel personer..
Tja, slutade typ 11 idag trorja, fett chill dag iaf. Mamma hämtade mig å vi åkte upp på stan & köpte present till lillebror som fyller 5 imån, shit va tiden gott fort, efter de drog jag till Hannah å varit med henne hela dagen, sjukt kul! Sen nu sitter jag här forever alone å lyssnar muuuuuusik yeey ;)
Ne men ska nog ta å dammsuga här hemma, va snäll med mami så man kanske får åka till byn ihelg, hehe :')
Mina planer för imån, är HANNAAAAAAH ! :D Hahahha, drar till henne efter skolan imån, ska försöka skärpa mig med bloggningen fan tappar ju läsare, men funderar på att ta bloggpaus har INGEN blogglust alls.. Men får väl se hur de blir. PUSS
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: