barabullaan

2013-04-02
02:40:04

Buhubuhu, den här stan är den värsta stan jag vet !
Tjeeenatjänaa jåå :D
Nä men ja, påskhelgen har varit mycket jättebra, har bara helt underbara vänner alltså, bättre får man ju söka efter. 
Har härjat massor men också tagit de lugnt en hel del.. Hoppas ni haft en bra påsk ! 
Jaja, kom hem idag vid typ halv sju, har inte idas blogga snackat med mamma en del å sen bara varit hemma vilket jag absolut behövde. :)
Sen vi typ åtta for jag å åkte skidor med lillebror, va grymt skönt å verkligen nått jag behövde, nu blire nog å ta tag i träningen, kan inte slappa jämnt rulllar väl fram snart ;) 
 
Nää jag vill tillbaka ti byn!!! Vill inte vara i den här stan, så grymt tråkigt... uschfyblää.. 
 
Imån så har jag inga planer, kanske fa ut å träffa nån eller så skiter jag i de, är hemma å ti kvällen ska jag väl träna igen. Nå får se va jag gör, uppdaterar säkert imån. Vi hörs ! 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: