barabullaan

2013-04-02
17:10:07

Why hurt a girl who would never hurt you ?
Hejj på er ! 
Vaknade vid 12 kanske, hittade min gamla mobil så satt å läste sms från den grymt kul :) aja, käkade,fixade tvätten å sen for jag ut och åkte skidor efter de knallade jag en bit med hunden & sen tränade jag lite mage när jag kom in, fy fjång va skönt de är, vet inte vart jag fått den där inställningen ifrån att ja ska börja träna men skönt äre :D ska försöka hålla de också. 
 
Har just duschat å nu ska jag fixa lite käk sen blire nog bara och ta det lugnt. Kanske blir byn igen till helgen jag vet inte, får se. Puss 
 
hahahaha, hittade en bild från i somras. miss you bestfriend...

Kommentar:
#1: sanna

Saknar dig med friedoo!!

2013-04-03 @ 00:25:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: