barabullaan

2013-02-14
22:32:24

Alla hjärtans dag ! :')
Hojjaa jag ba suger på å blogga men ni verkar inte lida av det å inte jag heller ;)
Aja men idag har de varit full fart, varit med Sanna hela dagen, vi tog en dejt på Frasses med godispåsen, mysig brud jag har. ;) Idag har varit en skit grym dag, fast jag ba e singel å sökande, men kärlek klarar mig sig utan ibland fast man saknar de galet mycke, men man måste kyssa många grodor för att hitta prinsen de ju så :D va positiv jag låter i allt, men aja. Helgen ska vi nog se till att den oxå blir grym, marknad med Sanna,Emma å Marcus sen har vi mesttroligt ff oxå, helt grymt :) Nå nu ska jag fa å duscha, helt jätte trött efter att skött skolan så bra idag, hehe ;) nä men ja, gonatt på er!

lite bilder kan ni oxå få, bara för att de va en bra dag idag :p














Kommentar:
#1: Anonym

HOFF vad snygg du är sanna <3 <3

2013-02-15 @ 12:51:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: