barabullaan

2013-02-05
16:44:10

And I just don't give a fuck.
Tjäänaa, kom hem från skolan för ett tag sen. 
Ska väl gå å sova ett tag sen fa ut med Sanna nånstans, blir väl å glida bil med Marcus.. 
Taggad inför nationella imån, usch fy va läskigt :o får väl hoppas på att de går bra :) Har knappt inget å blogga om förutom de jag gör jämnt, därför de som blir lite kass uppdatering lite här å där. 
 
Ska bara säga en sak, alltså gillar ni inte blogg ta inte då eran energi att gå in på den & tro att ni är skit tuffa å kommer med anonyma kommentarer.. så sjukt lågt. Jag tar inte åt mig, ja är den jag är å har ofta mycke energi å damp men sån är jag, accepterar ni inte de så lägg då inte eran energi på mig, jag bryr mig inte. That's it. 
 
Nä nu ska jag fa & sova ett tag, puss :*
 
 
 

Kommentar:
#1: sonja

Så fin du är saknar dig så gryyymt mycke!<3<3<3<33<3<3<3<3

Svar: Du är gumman!! saknar dej också helt galet mycke!! <3 <3<3<3<3<3<3<3
Julia Töyrä

2013-02-06 @ 07:54:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: