barabullaan

2013-02-12
13:59:32

Sometimes you have to stand alone, just to make sure you still can.
Tjääna, förlåt för sämst uppdatering men har inte orkat.
Helgen i byn började bra, men slutade mindre bra, men man kommer över det, känns skönt att vi är kompisar som alltid iaf. Is inte ta upp nåmer, är glad att jag har helt underbara vänner som ställer upp när man verkligen behöver dom och de är när man har det som svårast med äkta vännerna kommer fram. <3
 
Aja, inte varit i skolan igår eller idag, just för att jag inte orkat, men idag känns allt mycke lättare iaf, men imån blire skolan iaf. Idag ska jag försöka städa rummet å plugga hade visst haft no prov idag. Ska försöka uppdatera oftare, men just nu är allt inte så bra, menmen ska försöka. Hoppas ni haft en toppen helg.
 
Nä nu ska jag ta å börja nånstans, puss på er! ;*
 
jag älskar dej bästavän, du e bäst!! <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: