barabullaan

2013-01-15
14:24:49

<3 Anna Jatko <3
Bloggar alltid om va jag gör osv så nu tänkte jag berätta om en av  mina bästavänner.
 
Jag & Anna klickade inte så bra dom första gånger vi umgicks men har alltid tyckt att hon varit en kul person, vi va med varann oftare å oftare tillsammans med Ylva & Emma dårå, alltid hade vi grymt kul. 
Kan berätta allt för Anna å jag vet att det stannar mellan oss, hon hjälper mig alltid genom vårt & torrt. Vi har inte bråkat en enda gång men jag tror att det är för att vi ofta tycker likadant å har liksom ingeting att bråka för, vi litar ju på varann å skulle aldrig läka nått som hon berättar å vet att hon inte heller gör de. 
Anna e alltid så glad å får verkligen en att le fast men känner sig helt nere helt borta liksom, men hon får en alltid att må såbra..
Du betyder så öändligt mycke, jag vet inte vad jag hade gjort utan dig helt ärligt, en dag utan dig är ingen dag för mig. Vad som än händer, när som helst så lovar jag att alltid stå vid din sida oavsett vad, tillsammans tar vi oss igenom allting. Du vet att jag alltid finns för dej vilken tid på dygnet å lovar att alltid hjälpa dig genom allt.
Vi e så sjukt lika du & jag, alltid samma problem typ å går oftast igenom samma sak, vi e så lika varann så de nästan e läskigt, men ändå skönt inte bara jag som e korkad ;) ;) ;) 
TIllsammans e vi oslagbara !!!!
Jag älskar dig så sjukt mycke att jag önskade att jag kunde beskriva, jag lovar att alltid ta hand om dig min älskade lilla syster ! <3
 
Du & jag ! 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: