barabullaan

2013-01-17
13:55:30

Utan dej, ingen mig !
Mamma, jag vet inte vad jag hade gjort utan dig.. Du är allt. 
Du kan vara så grymt jobbig & gnällig, men jag vet att det bara är för att du är rädd om en, jag har bara svårt å visa att jag förstår dig. Vi bråkar inte lika ofta som vi gjorde förut, men vi har lärt oss att vi e ganska lika, går igenom samma skit, vi sitter i samma båt å vet inte vart vi ska ta vägen, men tillsammans tar vi oss igenom allt. 
Jag vet att du inte har det så lätt, men du får inte ge upp hoppet, det kommer lösa sig, du måste vara stark & visa att du kan ta dig igenom allt för det vet jag att du kan, visa inte din svaga sida åt dom som inte förtjänar att se den, gå med huvudet högt å du kommer igenom allt, du bäst mamma. 
 
Du har hjälpt mig igenom så sjukt mycke & jag vet att jag kan prata med dig vad de än är, fast de ibland är svårt å just prata med dig så får de mig alltid att må så mycke bättre efteråt. Du finns alltid vid min sida & jag vet att jag kan vända mig till dig. Du betyder så helt galet mycke, du är allt jag har kvar, jag menar, vad hade jag gjort efter allt med pappa? Du va den som va hos mig direkt, du har alltid sagt va du tycker. 
 
Sen oxå har vi alltid så kul också, med dig gåre å dampa, jag så glad att jag har dig mamma. 
Lova att aldrig lämna mig.. 
Jag älskar dej mer än vad ord kan beskriva mamma/bästavän ! <3
 

Kommentar:
#1: Mamma

Oj, du fick mig o gråta en skvätt...igen ;) älskar dig o dina syskon mest av allt på denna jord. Ni är min luft ja andas in, för att hålla mig vid liv <3
Finns här för dig nu, o forever!
<3

2013-01-17 @ 23:53:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: