barabullaan

2013-07-13
04:44:00

Rädslan,Paniken, Ångesten.. Allt.. Dööö bara !
tjääna kiosken ;)
kom hem från byn igår, grymt skönt å komma hem måste jag säga :) mamma å syskonen åkte ti nån stuga över helgen så e ensam, chill det med. 
iaf sov typ hela dagen idag eftersom att jag inte sov nått förra natten, duschade osv å for sen ti fanny å här sitter jag än. :) våran plan e å vaka tills stan öppnar, fa dit å sen fa jag hem å sover eller nått, skönt med lite ensamtid, behöver det just nu.. allt e som åt skogen om jag ska vara helt ärlig, men drar på mig ett leende å bara försöker glömma allt, tur att ja har fanny här annars hade de varit åt helvete med mig.. 
nä slut deppat nu, hur har ni haft det ? :) 
 
om några veckor kommer lönen, feting nice, å sen bär det av mot stockholm oxå, finisti ! 
 
 
snapaaa mig - juliatoyra
 
nä men ha det bäst, puss
 
några få bilder från helgen, ni får resten en annan dag :* 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: