barabullaan

2013-06-16
23:26:46

I miss you ..
Tjääna, kom hem idag ju, har ju varit hel grymt i byn, så sjukt skönt att ha fått vila ut sig lite, lite tjorv  va det ju oxå men jag e en känslig person men som tur så löste sig allt. :)
Hoppas ni haft en toppen helg! 
 
Imån blire å jobba, upp klockan sju fy va mysigt, usch fy bläää.. Men lätt pengarna iaf. Är inte ett dugg taggad å lite smått nervös men de fixar ju sig :P 
Det e nå skumt med mig har drömt sjuka drömmar å typ haft panik, varit nervös,varit orolig typ 24/7, å vet inte varför det är så.. Sjukt läskigt, jag hoppas verkligen att de försvinner snart. Men annars e allt på topp!
 
Nä nu ska jag försöka sova, inte kunna sova på typ en timme mycke tankar you know, men snart däckar jag väl förhoppningsvis. :)
 
Alla följer mig på insta - juliatoyra
 
gonatt på er nu.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: