barabullaan

2013-06-25
19:41:22

I'm gonna miss you, but I have to go alone now..
Tjäna kiosken ! ;) 
Har jobbat arselet av mig hela veckan därför jag inte orkat eller haft tid att blogga :) 
Idag har jag faktiskt hämta id kort grej å allt, skit fränt.. 
Alltså jag får spunk har galet ont i fossingarna, dom där bövla stövlarna man blir ju tokig, nå lite sääär skadar väl inte ;) 
Har typ ingeting å skriva.. Sitter hos Fanny å tar det piano skit sweet alltså ;) 
 
Imån fixa kläder ti helgen, åker ti Happis, ska bli grymt kul men lite nervöst äh det går över, ska ju dit med mina bruds :* 
Torsdag, festivalen med Fanny jajjemän, får se va Kiruna har att bjuda på iår då. Ja min vecka e som ganska späckad, men ni får ha det bäst för det ska jag! :D Kärlek ti er!
 
hittade en gammal bild på Fannys dator!!! dog just typ!!!!!!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: