barabullaan

2013-03-20
00:54:55

e man glad för nått, så slår de alltid på hårdare nästa dag när allt blir som vanligt.
Hejj, sov ganska länge idag, behövdes.. Har börja få skit svårt å somna, fattar inte va de e som stör... skit skumt :s
Nå iaf har inte idas blogga för har typ inte gjort nått alls, mest bara tagit de lugnt, för har haft galet ont i skallen igen & sen myst med min lilla bääbis ;) 
Just snackat skype med Sanna, höll henne vaken lite längre än va hon skulle vara vaken, mehehe ;) Nå iaf, imån upp tidigare å fixa lite å sen vänta tills Ylva sluta å fa sen upp på stan, sen måste jag ti moffa å va med hans hund en stund å sen fa jag på sångafton med Ylva, de e väl typ min dag imån :) 
Uppdaterar när jag har tid, nu ska jag plugga lite å sen sova, gonatt!
 
Några bilder från idag kan ni oxå få! ;)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: