barabullaan

2013-03-26
16:11:49

I knew you were trouble when you walked in.to my life.
Tjeeenaaa, slutade typ halv två idag, for hem, ut med hunden å sen storstädade hela mitt rum & kan ju säga att de behövdes iaf, skönt att man kan se golvet nu ;) 
SKa fa å handla med mamma, hämta skor från Sanna & sen packa, imån fa jag, Sanna & Malin ti byn, cedeee va nice :D Vi ba ska röjja järnet å ba dissa allaaa, nä jag ba skoja, vi ska va med alla jo de bruka låta så va :D ÅÅÅh får äntligen träffa Ylva oxå, allt bara kan inte bli bättre :D Nä men de ska bli grymt kul, är där ett tag sen på måndag fa jag & Sanna ti stan, för att hon ska typ joppa å ti helgen far Sanna tillbaka men va jag gör de är en annan sak ;P för er som ville veta!
 
Jag har blitt en duktig flicka.. mehehe ;) Ska fa å hjälpa mamma nu, vi hörs!
 
hahaha ba diggar bilden!!! 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: