barabullaan

2013-03-22
00:05:12

Ibland är de svårt att gå vidare i livet. Men när man väl gått vidare så inser man att det var det bästa beslutet någonsin.
Heeejj ! :D 
Orkade inte å hade inte tid å uppdatera igår, men va ju med Ylva typ hela dagen, Heel damp! :D
Nå idag, for ti skolan sen ti högga med Malin,Sanna & Dennis, va med Nisse å dom ett tag, for sen å kollade lite km men de va bövla kallt så ville typ därifrån. Sen senare på dan for jag på stan med Ylva, dampade lite å hade värsta deeeeptalk,mehehe ;) Nää men hel grym dag!!!!
 
Kommit fram till att jag klarar mig alldeles jättebra helt själv, varför skulle jag inte ? Känner mig seriöst fri som en fågel, ingeting kan stoppa mig från nått längre, utan lever livet, ba glider igenom dag för dag!! :D
 
Juste, Fanny har fixat en ny header, tyckte den blev skit grym!!! Hon e ju ba bäst! ;) 
 
Nää sista skoldagen å sen helg, det grejar vi, får se va helgen visar då!! Har som inga planer iaf, nå vi ser ju! 
Nää, nu ska jag ta å försöka sova maybeee, gonatt på er ! 
 
hahahahahahah, snygga skor alltså!!!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: