barabullaan

2013-05-25
15:55:12

Förbannad !!!!!
Okej.. Nu är jag så grymt less !!! 
Jag är så förbannat less på folk som ALLTID ska förstöra för nån, få andra att må dåligt bara för att den själv inte har det topp, eller känner sig "forever alone".. 
Äre så bövla svårt å låta dom vara, äre så svårt å låta två personer vara lyckliga tillsammans?!  Jag fattar verkligen inte meningen med att försöka komma emellan !  Det gör mig bara så sjukt förbannad. 
Men när du försöker göra min syster "svartis" eller vafjång du sysslar med så har du verkligen gått för långt !!!!! Blir så sjukt less på att det är alltid nån du vill åt alltid. Om två personer är lyckliga tillsammans så låt dom va, snälla !! 
Jag pallar inte se dig hänga på varenda kille som du vet redan har nån, eller som DIN kompis vill ha.. 
 Är bara så sjukt less & förbannad på dehär !!!!! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: