barabullaan

2013-05-29
15:20:39

Vänder mig om & går den rätta vägen.
Hääjsan, for ju ti Fanny en sväng igår, grymt, sen va jag men Sanna ett tag, därför jag inte orkat blogga.
 
Kom hem vid 1 från skolan typ, gick ut å knallade typ 40 min. FJång vilken grym dag det varit idag, härjat i skolan som nå sär :D feting kul, lika å passa på inte många dagar kvar ju. 
 
Haha, ja den här stan e fjång helt otrolig!! Snack från höger, snack från vänster, lögner hit å dit.. Helt sjukt, att man is. Man får höra saker om sig själv som man inte ens visste om, tex att man bara går runt å deppar jämnt haha de e ju ett skämt, fjång har aldrig mått så bra som jag gjort den senaste tiden :D Älskar den här stan, allt man kan gö är å garva åt alla idioter som inte har nå bättre fritid! Livet leker! :D
 
sååå käääär!!!
 
 
 

Kommentar:
#1: Anonym

De enda du gör är att deppa. Går till dina vänner och berättar om dina problem, och skiter i hur dom mår! Dålig stil!

Svar: haha, vet vem du är. å har inte ett enda problem vilket du verkar ha, så ta å klappa igen käften!!
Julia Töyrä

2013-05-30 @ 08:48:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: