barabullaan

2013-11-11
18:03:32

Den som söker fel, hittar inget annat !
tjänahej :D nä men alltså tänkte när jag för en gångskull är på datan så kan ja ju blogga..
Mitt internet på mobilen är slut så det är fett segt så därför is jag inte blogga. 
Iaf helgen i byn va fett grym, men nu ska jag inte åka dit på ett tag, har andra saker som måste fixas :) 
 
Jag & Fanny har ju planer på å flytta till hösten, så jag hoppas verkligen att det blir av, för är sjukt less på den här stan, ma får ju psykbryt här.. 
Måste iaf börja med att ta tag i skolan så man får nå betyg å ens kan komma nånstans :)
 
Sen har jag sökt täckisar i typ flera timmar nu å får damp, för det finns ju fjång inga!!!! Blir väll å kuta utan iår om jag inte hittar några väldigt snart. 
Har ingeting intressant å skriva alls, men man mår som fisken i vattnet :D iaf ända tills man ska sova, går ju åt skogen dedär med å sova, fattar inte varför man inte kan sova ordentligt på nätterna mer, sover bara oroligt jämnt.. sjukt jobbigt, men de går ju å leva med iaf :P
 
Snart jul ju, är sjukt taggad, man saknar ju jul känslan ni vet ;) men snart är den hääär!! 
 
dehär inlägget sög balle, så ha de gött,puss :*
 
hittade en kulig bild på datan ;)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: