barabullaan

2013-11-13
00:14:39

Personen som lämnar dig utan anledningar, låt inte den komma tillbaka med ursäkter.
Hej hörni :) allt bra? 
Nå iaf idag, va i skolan, en sväng på stan & for sen ti Fanny.. Å kom hem kring åtta typ, efter de har jag inte gjort nått, stängt av allt å bara lyssnat musik. 

Helt sjukt, sov bara 3 timmar förra natten å kan inte sova nu, det är ju helt sinnes.. 
Aja, jag hoppas verkligen dehär året går fort nu & att vi kommer iväg ti hösten, för jag pallar seriöst inte bo hemma mer, jag orkar inte.. 

Nå ingen skola imån, så lär väll sova så länge ja kan & ti kvällen blire väll sångafton bara ja orkar :) 
För ovanlighetensskull så blir ja nog i stan ihelg om ja p Fanny inte far ti hennes stuga, får se :) 
Nå men vi höres hörni, peaceout! 




Kommentar:
#1: mvh nyfiken ;)

Vart ska ni flytta? :) eller va ha ni planer på?

Svar: ume & lule typ eller nått, vi vet inte riktigt :)
Julia Töyrä

2013-11-18 @ 16:42:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: