barabullaan

2013-10-09
00:32:11

Du kan säga förlåt, men kommer ändå inte förstå varför du gjorde så.
Hej :) förlåt för sämst uppdatering som vanligt, men har inte tid. 
Helgen i byn va grym, hade sjukt kul!! :D 

Iaf ingen skola imån, grymt skönt.. Men nu har man ju lagt till idrotten å biologin, så blir ju fullt schema typ suck... 
Men nog fixar man väll de :) 

Haha på tal om min träning så går de inte så bra, men nu senaste tiden har jag inte tränat för att varit förskyld.. Men nu ska jag fixa dehär, alla har ju mål i livet.. Vill ha den kroppen ja alltid drömt om men för de måste man kämpa för de oxå :) så efter den här veckan blire träning igen å ska nog sluta röka oxå :) 

Juste har ju varit hos Ylva idag en sväng å snackat med henne, världens bästa! <3 
Imån ska jag städa, hinna på stan, hinna till Sandra & packa.. Full dag imån oxå! 
Men nu ska jag ta å hoppa ti kojjs, pussgonatt! :*




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: