barabullaan

2013-10-21
04:21:00

hej julia töyrä skriv till mig om du vet vem jag är , från kram anonym.
tjatja bloggen , haha skoja men skulle fixa julias blogg men de går ju åt skogga. headern ser för taskig ut , flyger i tagga snart. hoff , vad less jag är , kommer knappt ihåg hur man gör med domhär bloggarna , drar en pizza snart , å inte vilken pizza som helst , utan en vesuvio. å drar en padda på de också. HAHAHA. men de får va såhär till imon iallafall för orkar inte börja tjorva nåmer nu. nä nu ska jag sluta joddla en massa här.. vi hörs , å julia töyrä , glöm inte å skriva till mig om du vet vem jag är , kram från den du inte vet vem de är.

å julia töyrä , kom ihåg , döda mig inte för detta roliga inlägg , puss å kram från den du inte vet vem de är. ha en bra dag i skolan idag julia töyrä.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: