barabullaan

2013-09-09
20:10:37

För jag drar nu, vill inte se dig mer, vill inte veta vad du gör, eller vem hon är, för jag drar nu, vi kanske aldrig ses, kanske lika bra att saker blev som dom blev.
Tjäna! :) 
Måndag vare ju.. Försov mig idag fast hann ändå i tid till skolan, som tur va, har ju bara en lektion på måndagar, känns grymt skönt :) 
Har varit å käkat me Fanny, sällan jag vet ;) sen har ja bara legat i sängen sen 5 typ.. Så mycke tankar så ja håller på att bli galen, känns som att ja inte pallar mer.. 
Men de löser sig! :) 
Ska gå å ta en promenad strax, hösten är ju helt klart bäst, för de första fyller man år & sen är den så mysig :) 
Börjar förSt halv tolv imån, grymt skönt, men oxå två matte lektioner.. Suck.. 
Jaja, men vi hörs.. Puss

Hittade en snygg outfit ;) 






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: