barabullaan

2013-09-04
20:33:00

No feelings, no pain ! Aldrig känt mig såhär fri på grymt länge :D
Tjäänaa :D
Har inte hat ork å blogga, ni vet man e ju rätt sliten skolan har ju börjat, hehe, har typ en lektion varje dag så de e som ganska chill.. Men själva skolan e så grymt tråkig. 
Jaja, va med Fanny ett tag i dag som vanligt, men hon for hem med sena bussen..
Till helgen blire nog å åka ti henetti pieksa alltså Fannys stuga, jag hoppas verkligen att vi åker, vill bort från den här stan..
Iaf ska bara ta de lugnt nu resten av kvällen, tänkte lägga mig lite tidigare idag så man inte e så trött imån. :)
 
Jag vet inte, men känner mig så himla besviken.. Jag menar, dom man trodde man kunde lita på va ju bara bullshit.. Dehär gör mig så sjukt förbannad!!!! 
 
Allt e på topp, fast jag e lite förbannad då å då på nån.. men ja, jag är glad ändå för att jag inte är så dum i huvudet som vissa i den här världen är :D 
 
Nää nu ska jag ta å kolla klart nån film å fortsätta lida med min mensvärk.. blir galen, aja, ha de bra, puss
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: