barabullaan

2014-02-05
01:00:38

Det enda man kan bli rik på det är vänner & kärlek!
Tjäna hörni! :) fint i byn va? 
Nä ja skoja, men tänkte ta å blogga när jag ändå inte har så mycke å gö.. 
Hmm vad har ja gjort idag då? Joo for ti skolan vilket va helt onödigt eftersom dom tagit bort matten från tisdagar så for ti gymmet en sväng,pluggat matte lite, varit på team Sportia å köpt nya stavar, åkt skidor med hunden, duschade å sånt & for sen till Fanny :) jajjemän, sover här inatt oxå. Full späckad dag vettni! 
Ska väll ta å sova strax, upp tidigt imån å träna å sen skolan :) ska försöka hinna plugga imån & sen säkert sångis med mina bruds ;) 

Juste va ju å Övningskörde igår, gick skit bra faktiskt, nu äre bara två år kvar sen cede :D 

Blir å söka industri & hoppas verkligen att man kommer in till hösten.. Vägrar gå iv ett år till!!! 
Jaja ointressant.nu jag vet, pussgonatt! 

Ja å min fina hårboll!







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: