barabullaan

2014-02-25
23:31:00

I didn't choose the thug life, the thug life choose me.
Godkväll :) hehe
 
Okej har inte gjort så mycket dom här dagarna, tränat & bara varit hemma å tagit det lugnt..
Idag va jag ti sjukhuset å tränade, for hem å syrran ville ha med mig till stallet så tänkte varför inte liksom? saknat hästarna så sjukt mycke & vill verkligen börja rida igen, de va nått jag verkligen tyckte om å nått jag typ asså kunde, hade så lätt för å lära mig allt inom hästvärlden.. Fattar egentligen inte varför jag slutade.. Nå man får ju se om man börjar igen, känner ju dessutom av hästarna lite, men tror att de är för att jag inte varit där på ett tag å förut va ja ju så van, nå inte vetja, kul vare iaf :') Å alltid lika kul att syrran vill lära sig & villl att jag ska hjälpa henne, löööve it ;) 
 
Nåjå nog om det, annars har jag inte gjort så mycket, duschat å sånt :) 
Imån ska jag ti skolan, har geografi å måste fixa den.. Fast börjar först halv 12 så innan det ska jag ti röntgen å röntga levern.. typ halv 9 tror ja det va, å får inte käka elelr dricka nått innan det, jag kommer ju dö, hatar att gå hemifrån utan att käkat, speciellt på morgonen.. Nåjå inte vettja, blir järnet hem sen å käka :) 
Imån ska jag vila från träningen, ska nog gå å knega med hunden en timme iaf, sen äre ju sångafton oxå & sen händer en mega grym sak imån, men de säger jag inte förren imån hehe ;) 
Äh nog om mitt skitsnack, ska ta å sova så jag orkar imån, pussgonatt!
 
HAHAHAHHA fy va jag garvat åt den här bilden!!!! :D
 
 

Kommentar:
#1: Anonym

Vi vet att vewe kommer då!

2014-02-26 @ 15:51:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: