barabullaan

2014-02-12
16:55:28

In life, we never lose friends, we only learn who the true ones are.
Hej allibunten! 
Ska försöka blogga så ofta jag kan men har ju aldrig nått kul å blogga om så känns ganska meningslöst menmen.. 
Va & tränade idag, körde nog lite för hård, va helt skakig hur länge som helst efteråt men de ä ju skönt då vet man att man gjort nått iaf ;) For sen ti moffa å sen ti skolan, efter skolan for ja hem å duschade å fixade å sånt & ska strax ti moffa å sover där inatt.. Jag behöver som komma bort en stund, hela mitt liv är som ganska i kaos just nu, men man har ju tagit sig igenom värre saker, så gäller bara att va stark & vet att jag har mina vänner vid min sida som jag inte vet vad jag gjort utan.. Så dehär fixar sig! 
Blir å fa på sångis ikväll oxå, sen vet jag inte om vi ska fa å fira Tommy ikväll oxå, kompisen fuller ju 17, stor grabb, hehe! ;) 
Vewe & Linn kommer ju ihelg så ska bli fett awesome! Sen stannar ju vewe här en vecka oxå, så ska ba mysa på å sånt där, kommer bli gryymt! :D 
Jaja, har inte så mycke mer å säga, puss&kram
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: