barabullaan

2014-02-09
20:42:00

Om man tänker efter en stund kan det hända att man kommer fram till ett mycket viktigt beslut.
Hej på er! 
Okej min helg har varit grym, firat anna, härjat runt på stan med idiotas, glidit bil, lätt bästa helgen på länge!! :D 
Va så himla kul å träffa Sonja eftersom ja saknat henne en hel del.. & fett nice å lära känna Emilia å Vewe oxå. Kommer sakna tjejorna ju..
Nå har inte så mycke mer å säga om helgen än att den va GRYM!!! 
 
Skola imån, riktigt taggad or not.. Men nu äre bara å sköta alla lektionerna å fixa betygen så man kommer in på industri, gör jag inte det så vet jag inte vart jag tar vägen, kommer ju bli galen! Nå man hoppas ju på det bästa antar ja.
Efter skolan far ja å tränar, blir nog på sjukhuset i think.. Haft så grymt ont i knäna den här helgen, hoff grymt jobbigt.. Vill bara att dom ska bli bra, för att ha de såhär knäcker en.. Äh de löser sig! :)
Kanske far på stan me syrran oxå, har ju som lovat så, sen ser man ju vad som händer. 
Nå har just duschat så ska väll ta å mysa framför en film eller nått. :P puss&kram
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: