barabullaan

2014-02-19
00:35:27

One day at a time !
Tjäna :) Kom hem för ett tag sen, varit å kolla hockey med mina babes :) 
Va förbi fammo en sväng idag mamma skulle lämnat nått, va faktiskt grymt kul å träffa fastrarna å fammo, va så länge sen :) For efter det å övningskörde, det gick väll bra men när nått går som det inte ska så får jag typ panik å känner mig så sjukt värdelös för att jag inte kan å jag vill kunna liksom, så brast ihop å mådde inte så bra under kvällen & ville inte ta körkoret osvosv.. Men jag vet inte, är så bra på å trycka ner mig själv så, men måste liksom fatta att det tar tid å lära sig, måste lära mig å ha tålamod :) 
Jaja, på fredag ska jag fa med Linda & kolla när pappa tävlar & lördag ska ja nog fa till fammo å fira William i think & sen hänga med mina bruds, Vewe stannar ju helgen oxå , värsta awesome! :D 
 
Imån ska jag försöka hinna fa å träna eller beror på om jag orkar stiga upp hehe, sen skolan en sväng, sjukgymnasten.. plugga & kanske fa å köra en sväng oxå sen senare mot kvällen blire väll sångafton eller nått sånt :) jajjemän, men nu hörni måste jag sova så jag orkar upp å sköta skolan. 
Pussgonatt 
 
funderar på denhär jackan, men vet fortfarande itne, värsta beslutsångest..
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: